Автосигналізація Alligator С-300
Автосигналізація Alligator С-300 – повноцінний охоронний комплексз двостороннім зв'язком та функцією дистанційного запуску двигуна.
Ф У Н К Ц І І С І С Т Е М И
СТАНДАРТНІ ФУНКЦІЇ
Сервісні функції:
Охоронні функції:
ПРОГРАМУВАНІ ФУНКЦІЇ
Сервісні функції:
Охоронні функції:
ФУНКЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО ЗАПУСКУ ДВИГУНА
| Основний блок системи | 1 шт. |
| 4-кнопковий брелок-передавач з 2-стороннім зв'язком та РК-дисплеєм | 1 шт. |
| 3-кнопковий брелок-передавач дистанційного керування системою | 1 шт. |
| Зовнішній приймально-передавальний модуль із вбудованою антеною, світлодіодними індикаторами та з з'єднувальним кабелем | 1 шт. |
| Двухрівневий датчик удару зі з'єднувальним кабелем | 1 шт. |
| Сирена | 1 шт. |
| Сервісна кнопка зі з'єднувальним кабелем | 1 шт. |
| Кінцевий вимикач кнопкового типу | 1 шт. |
| 18-контактний роз'єм Molex з готовою проводкою для підключення основного блоку системи | 1 шт. |
| 6-контактний роз'єм Molex з готовою проводкою для підключення електроприводів замків дверей | 1 шт. |
| 6-контактний силовий роз'єм із силовими контактами та готовою проводкою | 1 шт. |
| Датчик температури двигуна | 1 шт. |
| Інструкція з встановлення та експлуатації | 1 шт. |
| Індивідуальна споживча тара | 1 комп. |
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
| Номінальна напруга живлення: | +12В постійного струму | |
| Номінали запобіжників: | ||
| - на Червоному/Білому дроті | 5А | |
| - на Червоних силових проводах | 30А | |
| - на Синьому/Червоному та Зеленому/Червоному проводах | 15А | |
| Споживання струму: | <15 мА у режимі охорони | |
| Постановка на охорону: | через 3/10/45 секунд після натискання кнопки передавача | |
| Максимальна кількість циклів тривоги: | 6 циклів по 30 секунд | |
| Автоматична повторна постановка на охорону: | через 30 секунд після зняття з режиму охорони | |
| Автоматична постановка на охорону: | через 30 секунд після закривання останніх дверей | |
| Кількість зон охорони, що відображаються: | 6 | |
| Тригери системи/зони охорони: | - негативний тригер двері | |
| - позитивний тригер двері | ||
| - негативний тригер капота | ||
| - Негативний тригер багажника | ||
| - вхід запалювання | ||
| - Датчик удару | ||
| - Зона попередження | ||
| - харчування системи | ||
| Максимальна дальність в режимі управління * / оповіщення* | До 600 / До 1200 м | |
| Максимальна кількість передавачів: | 4 | |
| Кількість кодових комбінацій: | 1.8 x 1024з динамічною зміною коду | |
| Макс. струм навантаження реле покажчиків повороту: | Не більше 20A (2 х 10А) | |
| Макс. струм навантаження виходу замикання: | Не більше 15А | |
| Макс. струм навантаження виходу відмикання: | Не більше 15А | |
| Макс. струм навантаження виходу 2-го каналу системи: | Не більше 200мА | |
| Макс. струм навантаження виходу 3-го каналу системи: | Не більше 200мА | |
| Макс. струм навантаження виходу живлення ланцюга запалювання | Не більше 30А | |
| Макс. струм навантаження виходу харчування ланцюгиаксесуарів | Не більше 30А | |
| Макс. струм навантаження виходу живлення ланцюга запалювання №2 | Не більше 30А | |
| Макс. струм навантаження виходу живлення ланцюга запалювання №2 | Не більше 30А | |
| Частота радіоканалу | 434 МГц | |
| Примітки: * Дальність дії залежить від рельєфу місцевості, характеру забудови, взаємного розташування передавача та приймача та від сукупності інших фізичних факторів. В умовах підвищеного рівня радіоперешкод зв'язок може перериватись на невизначений час. ** У діапазоні температур від -40 до -25°С можливе зниження чутливості датчика, і в цих умовах не слід орієнтуватися на цю зону захисту в охоронному комплексі. | ||