Замки капота

На сторінку:
Сортування:
Архів Архів
В наявності В наявності
Нова ціна Нова ціна
Показано 1 - 20 з 25 позицій
CONSTRUCT HL Замок капота модельний Mercedes ML 2006->. Ергономічність та зручність у користуванні. Захист від несанкціонованого виготовлення дублікату.
Тільки ОПТ
Цей товар в інтернет магазини не відвантажується! Напруга живлення: 9...15 В. Максимальне споживання струму в черговому режимі: 5 мА. Максимальне споживання струму в робочому режимі: 2 А. Температура експлуатації – 40…+85°С. Температура зберігання – 40…+85°С. Максимальна відносна вологість повітря: 95%.
Тільки ОПТ
CONSTRUCT HOODLOCK – механічний замок капота. Принцип роботи полягає у блокуванні кришки капота щодо кузова авто. Замок має захистити підкапотний простір автомобіля від несанкціонованого проникнення.
Тільки ОПТ
Замок керма для NISSAN Qashqai 2021+. Тип коробки передач авто: Aвтомат. Можлива інсталяція додаткового реле, що унеможливлює вмикання запалювання і початок руху до розблокування замка.
  • Марка авто: Nissan
Тільки ОПТ
Замок керма для MAZDA CX-60 2022+. Тип коробки передач авто: Aвтомат. Можлива інсталяція додаткового реле, що унеможливлює вмикання запалювання і початок руху до розблокування замка.
  • Марка авто: Mazda
Тільки ОПТ
Замки Knock N’lock побудовані на базі унікальної запатентованої технології Knock Code Technology, яка не має аналогів у світі
Архів
Увага - Новинка! CONSTRUCT Hl_i Замок капота + електронний іммобілайзер.
Архів
Нood Lock CONSTRUCT CHL013 і CHL014 – це два однотипних універсальних блокатори капота, які відрізняються один від одного тільки конструкцією запірного механізму. Принцип роботи даних Нood Lock CONSTRUCT CHL013 та CHL014 полягає в тому, що вони здійснюють фіксацію кришки капота у закритому стані щодо кузова автомобіля. Дані замки є механічною блокуючою системою, що складається з замкового пристрою (корпус - циліндр), що управляє запірним механізмом (ригель - кронштейн) за допомогою троса в гнучкому оплетці. Просто, до кришки капота прикріплюється гачок, який входить у зачеплення із засувкою запірного пристрою, що кріпиться до кузова авто. Дані блокатори не взаємодіють зі штатним замком капота, а є окремими замками капота. Постановка на охорону здійснюється натисканням на циліндр замкового пристрою, а зняття з охорони - поворотом ключа та витягуванням циліндра із корпусу замка.Схематично блокування виглядає так для Нood Lock CONSTRUCT CHL013
Архів
Універсальний електромеханічний замок капота Defen Time призначений для блокування доступу до підкапотного простору. Привід замку – електричний, керування здійснюється з пульта сигналізації. Замок є універсальним і може бути встановлений на будь-який автомобіль. У конструкції замку передбачено електричну частину, яка виконує функцію блокування ланцюга запалювання - додатковий захист Вашого автомобіля від зазіхання зловмисників.
Архів
Нood Lock CONSTRUCT CHL013 і CHL014 – це два однотипних модельних блокатори капота, які відрізняються один від одного тільки конструкцією запірного механізму. Принцип роботи даних Нood Lock CONSTRUCT CHL013 та CHL014 полягає в тому, що вони здійснюють фіксацію кришки капота у закритому стані щодо кузова автомобіля. Дані замки є механічною блокуючою системою, що складається з замкового пристрою (корпус - циліндр), що управляє запірним механізмом (ригель - кронштейн) за допомогою троса в гнучкому оплетці. Просто, до кришки капота прикріплюється гачок, який входить у зачеплення із засувкою запірного пристрою, що кріпиться до кузова авто. Дані блокатори не взаємодіють зі штатним замком капота, а є окремими замками капота. Постановка на охорону здійснюється натисканням на циліндр замкового пристрою, а зняття з охорони - поворотом ключа та витягуванням циліндра із корпусу замка.Схематично блокування виглядає так для Нood Lock CONSTRUCT CHL013
Архів
Підкапотний силовий модуль iCODE HM01 призначений для розширення можливостей охоронно-протиугінних систем ТМ iCODE та полегшення процесу інсталяції систем на автомобіль. Модуль управляється від системи iCode кодованим сигналом по однопровідній шині iCODE Data Link, що унеможливлює несанкціонований доступ до управління електромеханічним замком капота, блокуванням двигуна та сиреною. Не спрацює також і прийом з заміною блоку управління. Одночасно до підкапотного модуля може бути прописаний код тільки з одного блоку сигналізації iCode.
Архів
Універсальний механічний блокатор капота автомобіля, з циліндром MUL-T-LOCK Classic та можливістю об'єднання в майстер-систему із замками МUL-T-LOCK (CTL-11 VIP,CTL-50)
Архів
Універсальний механічний блокатор капота автомобіля, з циліндром MUL-T-LOCK Interactive та можливістю об'єднання в майстер-систему з універсальним замком МUL-T-LOCK.
Архів
Універсальний електричний блокатор капота автомобіля з можливістю поєднання з сигналізацією, іммобілайзером. Автономне встановлення, спрацювання тільки при натягу штатного...
Архів
Цей товар в інтернет магазини не відвантажується! Підкапотний модуль HCU-230 – призначений для керування додатково встановленим електромеханічним замком капота. Модуль працює в комплексі із системами Prizrak-5xx, Prizrak-7xx та Prizrak-8xx. Зв'язок між підкапотним модулем і Prizrak здійснюється по цифровій шині TP-BUS, застосовується шифрований двосторонній інформаційний обмін. Підкапотний модуль HCU-230 дозволяє реалізувати додаткове цифрове блокування двигуна. Увага! Вироби Prizrak сумісні з підкапотним модулем HCU-230, починаючи з версії v6.4.xxx ПРАЦЮЄ ТІЛЬКИ З ПРОДУКЦІЄЮ TEC Electronics
Архів
Модуль керування замком капота НМ-06 працює з автосигналізаціями Pandora та іммобілайзерами Pandect. Необхідний для керування електромеханічними замками капота (відмикання, замикання при постановці та знятті автомобіля з охорони). Модуль має захист від закриття електромеханічного замка при відкритому капоті, що унеможливлює пошкодження вузла. Управління модулем здійснюється за спеціальним захищеним кодовим каналом.
Архів
Defen Time v5 - додатковий електромеханічний замок на капот із незалежним запірним пристроєм. Відрізняється від v1 посиленим черв'ячним редуктором, вологоніпроникністю корпса та вбудованим датчиком, що контролює відкриття/закриття капота. Може керуватися за допомогою іммобілайзера, таємниці або сигналізації.
Архів
Універсальний механічний блокатор капота автомобіля, з циліндром MUL-T-LOCK Interactive та можливістю об'єднання в майстер-систему з універсальним замком МUL-T-LOCK.
Архів
Принцип роботи Нood Lock CONSTRUCT CHL014 полягає в тому, що він здійснює фіксацію кришки капота у закритому стані щодо кузова автомобіля. Даний замок є механічною блокуючою системою, що складається з замкового пристрою (корпус - циліндр), що управляє запірним механізмом (ригель - кронштейн) за допомогою троса в гнучкому оплетці. Просто, до кришки капота прикріплюється гачок, який входить у зачеплення із засувкою запірного пристрою, що кріпиться до кузова авто. Цей блокатор не взаємодіє зі штатним замком капота, а є окремим замком капота. Постановка на охорону здійснюється натисканням на циліндр замкового пристрою, а зняття з охорони - поворотом ключа та витягуванням циліндра із корпусу замка.
Архів
Нood Lock CONSTRUCT CHL013 і CHL014 – це два однотипних модельних блокатори капота, які відрізняються один від одного тільки конструкцією запірного механізму. Принцип роботи даних Нood Lock CONSTRUCT CHL013 та CHL014 полягає в тому, що вони здійснюють фіксацію кришки капота у закритому стані щодо кузова автомобіля. Дані замки є механічною блокуючою системою, що складається з замкового пристрою (корпус - циліндр), що управляє запірним механізмом (ригель - кронштейн) за допомогою троса в гнучкому оплетці. Просто, до кришки капота прикріплюється гачок, який входить у зачеплення із засувкою запірного пристрою, що кріпиться до кузова авто. Дані блокатори не взаємодіють зі штатним замком капота, а є окремими замками капота. Постановка на охорону здійснюється натисканням на циліндр замкового пристрою, а зняття з охорони - поворотом ключа та витягуванням циліндра із корпусу замка.Схематично блокування виглядає так для Нood Lock CONSTRUCT CHL013
Архів
Показано 1 - 20 з 25 позицій
Замки капота