Опис Challenger X-1:
Дальність дії 5-канальної системи із зворотним зв'язком збільшена до 2 км, при цьому забезпечено повний набір охоронних функцій активного та пасивного захисту автомобіля.
(AHJ + ACJ). Система має зовнішній програмований канал команди, що запускає
імпульсу від зовнішнього контролера. Нова технологія динамічного кодування та поетапне вимкнення режиму охорони є надійним захистом від сканування, підбору.
та перехоплення коду. Завдяки вбудованій функції ЦЗ можна керувати блокуванням
дверей автомобіля із салону як за допомогою брелока-передавача, так і при установці
додаткового перемикача. Система максимально адаптована до роботи з різними зовнішніми пристроями автоматичного запуску двигуна.
У режимі перегляду стану системи можна стежити за температурою салону (двигуна) та напругою акумуляторної батареї автомобіля.
Основні функції системи Challenger X-1:
Охорона:
- Динамічний код CFM.
- Роздільне керування режимами увімкнення/вимкнення охорони.
- Можливість зняття з охорони у два етапи (AV-функція).
- Функція автоматичного безпечного блокування дверей при включенні запалення, натискання педалі «Стоп», сигналу зовнішнього датчика швидкості або датчика руху.
- Функція безпечного послідовного відкривання водійських та пасажирських дверей автомобіля (функція додаткових каналів CH3, CH5).
- Система активного захисту від угону та захоплення автомобіля (робота з протирозбійною картою LDT920(S), опція в комплект не входить).
- Функція пасивного іммобілайзера з можливістю роботи із протирозбійною карткою LDT920(S) та зовнішнім датчиком переміщень.
- Програмований персональний код відключення та управління системою.
- Вбудоване сильноточне НЗ-реле блокування (Турботаймер) 25 А.
- Охорона запущеного двигуна.
- Можливість ручного встановлення системи в режим повної охорони в будь-який час за допомогою кнопки «Valet» (навіть за відсутності ключа запалювання).
- Дистанційне керування функцією "Паніка" у всіх режимах.
- Охорона периметра, капота, багажника, натискання педалі «Стоп», включення запалювання, початку руху автомобіля (при використанні датчика швидкості автомобіля), зон попередження та основних зон (незалежно) двох датчиків (два роз'єми для підключення датчиків).
- Негайне увімкнення тривожної сигналізації при відключенні/вмиканні живлення системи в режимі «Охорона».
- Багатоканальна програмована функція «Anti-Hi-Jack» з дистанційним включенням або автоматично, що активується при включенні запалення або спрацьовування кінцевих вимикачів «Door»(+), «Door»(-), «Stop»(+), на початку руху автомобіля («Sensor 2») при включеному запалюванні.
- Екстрений виклик кнопкою "Call" із салону автомобіля.
- Примусове включення блокувань та режиму Anti-Hi-Jack за сигналами зовнішніх пристроїв (2 додаткові входи управління).
Режими роботи:
- Пасивна/активна постановка системи охорони.
- Режим беззвучного контролю зв'язку (ручний режим), перевірка, оновлення LCD-екрану.
- Дистанційне увімкнення/вимкнення режиму «Valet» – тимчасове відключення системи (сервісне обслуговування).
- Звукове нагадування режиму Valet.
- Управління центральним замком автомобіля в режимі «Valet» та при працюючому двигуні.
- Програмована затримка очікування готовності кінцевиків дверей при постановці системи на охорону: 5/35/60 сек (час очікування вимкнення штатного ввічливого підсвічування).
- Програмована затримка увімкнення датчика удару при постановці на охорону 5-300 сек.
- Функція «Комфорт» – керування штатним модулем «Комфорт» автомобіля для блокування дверей, закриття скла, люка (імпульс програмованої тривалості) – 15/30 сек.
- Дистанційне керування каналом сирени в режимі охорони (вимкнення/ввімкнення – нічний режим).
- Безшумна постановка та зняття системи з охорони.
- Тимчасове вимкнення датчиків удару.
- Обмежений час тривожного режиму.
- Обхід зони несправності.
- Пам'ять спрацьовувань.
- Пам'ять станів Valet, Disarm (знято з охорони), Triggers (стан входів охорони) при відключенні живлення системи.
- Функція відключення «хибних» спрацьовувань системи.
- Функція контролю на брелоку-передавач режиму включення запалювання автомобіля в будь-якому стані системи.
- Вибір режиму роботи вбудованого реле – блокування/турботаймер.
- Адаптивне керування зовнішніми пристроями дистанційного запуску двигуна.
Додаткові функції:
- Два ланцюги додаткових блокувань (НЗ, НР) (потрібне встановлення додаткових реле).
- Вбудоване реле керування габаритними вогнями.
- Вбудований універсальний силовий вихід керування замками дверей.
- Два рознімання для підключення дворівневих датчиків (удару, об'єму, переміщень).
- Годинник будильник.
- Режим Save – управління економією живлення брелока двостороннього зв'язку.
- Режим «SET» – увімкнення керування запуском двигуна в режимі реального часу сигналами «Старт» або «Старт»/«Стоп», що посилаються брелоком двостороннього зв'язку.
- Три програмовані канали управління сервісними пристроями автомобіля (сервіс-імпульси, тригер-канали, таймер-канали, управління склопідйомниками, вихід ввічливого підсвічування тощо).
- Два дистанційно керовані канали сервісними пристроями з програмованою логікою.
- Потужний вихід керування (25 А) відкриванням багажника з тимчасовим вимкненням датчиків та каналу охорони багажника.
- Додатковий (програмований) канал керування зовнішнім пейджером, виконавчим пристроєм.
- Автоматичний адаптивний (розумний) турботаймер.
Сервіс-управління:
- Пошук автомобіля на паркінгу.
- Безпечне блокування (захист) стартера.
- Контролює роботу двигуна за сигналом генератора або датчика тиску масла.
- Імпульсне/аналогове керування зовнішніми пристроями запуску двигуна.
- Відключення зовнішнього пристрою запуску двигуна під час встановлення системи на охорону брелоком-передавачем.
- Управління функцією запуску двигуна від зовнішнього контролера та за реальним часом командами брелока-передавача.
- Контролює прогрівання двигуна за температурою, відключення пристрою запуску двигуна при досягненні заданої температури прогріву 35 °С, 55 °С або 75 °С (функція F2).
- Дистанційне керування функцією «Турботаймер» з брелока-передавача (увімкнення/вимкнення, вибір часу роботи).
- Вибір типу світлової індикації працюючого двигуна (постійне світло/миготливе світло).
- Дистанційний контроль стану системи з індикацією брелоком-передавачем температури
- та напруги бортового ланцюга автомобіля.
- Програмування тривалості вихідних сервіс-імпульсів для каналів СН2, СН3, СН4, СН5, «Пейджер».
- Три режими керування світловою індикацією системи