Перехідник магнітола-ISO ISO-001A (мама): Євро роз'єм/ISO стандарт. Для підключення живлення та акустики до автомагнітол з ISO роз'ємом (Європейський стандарт). Тип - Female (мама)
Кількість датчиків: 4 (з роз'ємами). Розмір датчика: 20 мм. Колір датчиків: срібло. Виявлення перешкоди: від 0,3 до 1,5 м. Пам'ять перешкод: ні. Відключення звуку: так. Рівень звукового сигналу: 85 дБ. Дисплей: LED
Набір для підключення підсилювача. Для бортової мережі автомобілів із напругою 12В. Силовий композитний червоний кабель 9 мм2/5м. AGU корпус запобіжника. AGU запобіжник 40А. Клема кругла/1шт
Розмір: 10 см (4"). Тип: коаксіальна. Кількість смуг: 4. Потужність ном/макс Вт: 35/130. Чутливість: 88 дБ. Діапазон частот, що відтворюються Гц: 80-20000. Опір Ом: 4.
Не для продажу в інтернет-магазинах. У роздрібних точках продажу допускається реалізація лише разом із встановленням!
Тип: GSM. Slave режим: так. Діалоговий код: так (2,4 ГГЦ). CAN: так. GPS: так. Автозапуск: так. Брелок: ні. Мітки: так (2шт). Датчик нахилу/переміщення/удару: так. УЗ датчик об'єму салону: ні (опція). Датчик антиджамера: опція. Управління через Android/iOS смартфон: так. Підключення до пульта охорони: так.
Не для продажу в інтернет-магазинах. У роздрібних точках продажу допускається реалізація лише разом із встановленням!
Тип: GSM. Slave режим: так. Діалоговий код: так (2,4 ГГЦ). CAN: так. GPS: так. Автозапуск: так. Брелок: ні. Мітки: так (2шт). Датчик нахилу/переміщення/удару: так. УЗ датчик об'єму салону: так. Датчик антиджамера D-JAM2: опція. Управління через Android/iOS смартфон: так. Підключення до пульта охорони: так.
Турботаймер. Дистанційний пошук автомобіля. Режим технічного обслуговування автомобіля ВАЛЕТ. Віброрежим брелока-пейджера. Обмежений час тривоги. Годинник, будильник. Силовий вихід центрального замку. Індикація температури
Автомобільна охоронна система з двостороннім зв'язком динамічного типу та функцією діалогу при знятті з охорони, чотирма сервісними каналами, системою захисту від викрадення та захоплення автомобіля, автоматичним запуском двигуна та цифровою шиною управління блоками CAN та GSM/GPS.