ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
| 8192-канальний надширокосмуговий ЧС-радіотракт | 433,05-434,78 МГц |
| Максимальний радіус дії брелока в режимі передавача | 600 м* |
| Максимальний радіус дії брелока в режимі пейджера | 1200 м* |
| Номінальна напруга живлення | +12В постійного струму |
| Номінали запобіжників | |
| - на Червоному проводі основного роз'єму | 30А |
| - на Зеленому дроті 6-контактного роз'єму | 10А |
| - на Синьому дроті 6-контактного роз'єму | 10А |
| - на Зеленому/Чорному дроті 20-контактного роз'єму | 7,5А |
| - на Зеленому/Жовтому дроті 20-контактного роз'єму | 7,5А |
| Споживання струму при вимкненому запаленні | <15мА |
| Кількість зон охорони, що індикуються | 7 |
| Тригери системи: | (-) тригер двері |
| (+) тригер двері | |
| (-) тригер багажника | |
| (-) тригер капота | |
| (-) тригер ручного гальма або педалі | |
| вхід запалювання | |
| зона попередження датчик удару | |
| основна зона датчик удару | |
| Максимальна кількість передавачів | 4 |
| Гранично допустимі параметри: | |
| Напруга живлення | Не менше 9В, не більше 18В |
| Діапазон робочих температур (основний блок системи) | Від -40 градусів до - +85 градусів С |
| Макс. Струм навантаження виходу на управління покажчиками повороту: | Не більше 15A (2 x 7,5A) |
| Макс. імпульсний струм навантаження реле замикання: | Не більше 20A |
| Макс. імпульсний струм навантаження реле відмикання: | Не більше 20A |
| Макс. імпульсний струм навантаження реле блокування/вмикання стартера | Не більше 25/30А |
| Макс. імпульсний струм навантаження реле включення 1-го ланцюга запалювання | Не більше 25/30А |
| Макс. імпульсний струм навантаження реле програмованого виходу (силовий Синій провід 6-контактного роз'єму) | Не більше 25/30А |
| Макс. імпульсний струм навантаження реле включення ланцюга ACC (силовий зелений) | Не більше 25/30А |
| Макс. Струм навантаження виходу 1-го каналу системи: | Не більше 300мА |
| Макс. струм навантаження виходу 2-го каналу системи: | Не більше 300мА |
| Макс. струм навантаження виходу 3-го каналу системи: | Не більше 300мА |
| Макс. струм навантаження виходу Чорного/Білого проводу системи | Не більше 300мА |
| Макс. струм навантаження виходу Сірого дроту системи (вихід на сирену): | Не більше 2А |
| Макс. струм навантаження виходу Синього/Помаранчевого дроту системи (20- контактний роз'єм) | Не більше 300мА |
| Основний блок системи | 1 шт. |
| 3-кнопковий брелок-передавач із зворотним зв'язком та РК-дисплеєм | 1 шт. |
| 3-кнопковий додатковий брелок-передавач системою | 1 шт. |
| Модуль приймальної антени з кнопкою виклику водія, вбудованим датчиком температури (для вимірювання температури в салоні автомобіля) та з'єднувальним кабелем | 1 шт. |
| Двухрівневий датчик удару зі з'єднувальним кабелем | 1 шт. |
| Сирена | 1 шт. |
| Зовнішній датчик температури | 1 шт. |
| Світлодіодний індикатор зі з'єднувальним кабелем | 1 шт. |
| Сервісна кнопка зі з'єднувальним кабелем | 1 шт. |
| Кінцевий вимикач кнопкового типу із сполучною клемою | 1 шт. |
| Комплект проводки з роз'ємом для під'єднання основного блоку систем | 1 шт. |
| Комплект проводки Molex з 6-контактним силовим роз'ємом системи дистанційного запуску двигуна | 1 шт. |
| 6-контактний роз'єм Molex з готовою проводкою для підключення електроприводів замків дверей | 1 шт. |
| Елемент живлення 1,5В типу ААА | 1 шт. |
| Модуль обходу штатного іммобілайзера Saturn AU-50 | 1 шт. |
| Цифрове реле блокування Saturn SCB-1230D | 1 шт. |
| Діод 1N4004 | 4 шт. |
| Клема для підключення до «маси» автомобіля | 1 шт. |
| Інструкція користувача | 1 шт. |
| Інструкція із встановлення | 1 шт. |
| Пам'ятка користувача | 1 шт. |
| Гарантійний талон | 1 шт. |
| Індивідуальна споживча тара | 1 комп. |