Новий форм-фактор мініатюрної автомобільної GSM/RFM/2.4GHz-системи Pandect X-2050 дозволяє встановлювати її за приладовим щитком або під торпедою всіх сучасних автомобілів, поблизу всіх необхідних комутаційних ліній, скорочуючи час на установку і не погіршуючи при цьому ні роботи GSM -модему, ні антени RFM-радіотракту на 434MHz. Особлива увага при розробці приділена зручності та ергономіці монтажу, що позбавить зайвих операцій розбирання-складання елементів салону та зменшить кількість можливих проблем при монтажі збережено-сервісної системи на автомобіль. Система комплектується модулем запуску Pandora RMD-8.
Переваги системи:
- Абсолютно новий революційний форм-фактор базового блоку. На цей раз ми встановили новий рекорд мініатюрності та ступеня інтеграції. Усередині базового блоку вбудований RFM-радіотракт (частота 433 МГц). З його допомогою і завдяки новому двосторонньому брелоку Pandora D705, що входить в комплект, у користувача є можливість керувати системою і отримувати сповіщення про те, що відбувається з автомобілем не тільки по GSM, але і на брелок.
- Новий швидкий радіотракт на 433 МГц. У системі використовується нова редакція радіотракту, в якій суттєво підвищено швидкість реакції системи на команди з брелока (без втрати захищеності) – тепер система виконує всі команди практично миттєво! При цьому дальність обох каналів зв'язку, незважаючи на інтегроване рішення, все одно набагато вища, ніж у конкурентів!
- Новий високоінформативний РК-брелок Pandora D-705. Спеціально для цієї системи ми розробили брелок із новим позитивним РК-індикатором, який розроблений таким чином, щоб користувач міг миттєво отримати всю інформацію про свій автомобіль. Так, на ньому тепер постійно виводиться актуальна інформація про рівень бортової напруги, температури салону, двигуна або навколишнього повітря (при використанні додаткових температурних датчиків), а також рівень палива (CAN-шина). У новому брелочку ми зберегли окрему індикацію дверей автомобіля і можливість управління і контролю стану передпускового підігрівача.
- Інтегрований GSM-модем. Системи містять вбудований сучасний дводіапазонний GSM-модем із системою визначення координат за допомогою технології LBS (по базовим станціям мережі). Модем дозволяє контролювати та керувати автомобілем за допомогою DTMF-команд практично на будь-якій відстані від системи, дальність залежить тільки від зони покриття стільникової мережі.
- Інтегрований 2XCAN-контролер. У систему інтегровано повноцінний двоканальний CAN-інтерфейс, який підтримує всі сучасні автомобілі з максимально можливим функціоналом.
- Інтегрований універсальний контролер LIN-шин. Одна з яскравих відмінностей системи – інтегрований контролер LIN-шин автомобілів з можливістю підключення до розриву, за допомогою якого реалізовано справді унікальний функціонал. По-перше, це один із найбільш затребуваних на сьогодні алгоритмів - вбудованого безключового обхідника іммобілайзера, який на сьогоднішній день підтримує автомобілі Kia/Hyundai, Nissan, Renault і Honda/Acura і дозволяє запустити двигун використовуючи всі фірмові пандорівські алгоритми запуску двигуна, без необхідності ховати додатковий ключ у салоні автомобіля або витрачати гроші на сторонні безключові обхідники. По-друге, це можливість керування цифровими шинами передпусковими підігрівачами Webasto і Eberspaecher як додатковими, так і штатно встановлюються на заводі автовиробником. По-третє, це підтримка цифрових протоколів автомобілів Lada Granta, Kalina2, Priora New, Datsun on-Do, UAZ Patriot2014 року.
- Широкі можливості підключення. Це абсолютно універсальна система, яку можна встановити як і на найсучасніший і найскладніший автомобіль з великою кількістю цифрових шин, так і на абсолютно аналогову машину - система має велику кількість таймерних каналів (10 - на базовому блоці, включаючи нові сили, що перепризначаються, для управління аварійною сигналізацією, та 8 - на модулі запуску RMD-8).
- Підтримка радіоінтерфейсу на 2,4 ГГц. Система підтримує роботу з радіоміткою IS-750 v2 (постачається в комплекті) та радіореле блокування RR-100, що дозволяє ефективно підвищити реальну протиугінну та протирозбійну стійкість виробу. За допомогою універсального інтерфейсу на 2,4GHz, система може керувати модулем RHM-02 або RHM-05, що дозволяє відмовитися від провідних з'єднань між салоном та руховим відсіком при організації автозапуску без погіршення традиційно-високої функціональності, властивої нашим ТОПовим охоронно-севісним системам. Крім того, радіоінтерфейс підтримує роботу з GPS/ГЛОНАСС-приймачем Pandora NAV-03, а також режими налаштування, зміни ПЗ та діагностики «по повітрю».
Загальні характеристики:
Система кодування радіосигналу | Діалогове кодування |
Сервісний режим | Є |
Віброоповіщення | Є |
Дальність дії (оповіщення) | 900-2200 |
Дальність дії (управління) | 300-1500 |
Радіомітка | Є |
CAN | Є |
2XCAN | Є |
LIN | Є |
GSM | Є |
Підтримка GPS-приймача | Є |
ГЛОНАСС | Є |
SLAVE режим | Є |
SLAVE режим із дод. захистом по радіомітці | Є |
Автозапуск двигуна | Є |
Турботаймер | Є |
Управління передпусковими підігрівачами за аналогом | Є |
Управління передпусковими підігрівачами по LIN | Є |
Управління передпусковими підігрівачами по CAN | Є |
Автозапуск по таймеру | Є |
Автозапуск за температурою | Є |
Охорона при запущеному двигуні | Є |
Датчик удара | Є |
Датчик руху | Є |
Датчик нахилу | Є |
Підтримка цифрового реле блокування | Є |
Підтримка радіореле блокування | Є |
ПІН-код для аварійної деактивації | Є |
Захист від розбійного нападу | Є |
Безшумна постановка/зняття з охорони | Є |
Автопостановка на охорону | Є |
Режим тихої охорони | Є |
Охорона периметра | Є |
Режим "Паніка" | Є |
mini-USB/microUSB-порт | Є |
Управління склопідйомниками | Є |
Управління відкриттям багажника | Є |
Пошук машини на стоянці | Є |
Силові аналогові виходи | Є |