АвтосигналізаціяPandora DXL-1820Lє модернізованою версієюPandect X-1700, створеної з використанням нової елементної бази та програмного забезпечення.
По суті, цеповний аналог системиPandect X-1800, але вже додано англомовний інтерфейс для налаштувань та керування системою. Ця система зроблена для країн Європи.
Pandora DXL-1820L- це безбрелочна2хCAN/GPRSмікросигналізація на платформі протиугінного засобу - іммобілайзераз безконтактними радіомітками, що працюють за Bluetooth 4.2 і вище. Перехід на поточний протокол (BLE) якісно покращив роботу міток, підвищив стабільність роботи та завадостійкість радіотракту. Інженери також передбачиликерування сигналізацією за повної відсутності GSM-зв'язку та інтернету.Наявність інтерфейсу Bluetooth з підтримкою протоколу BT 4.2 і вище дозволяє керувати сигналізацією за допомогою мобільного додатка, не використовуючи інтернет-з'єднання.
СПОСОБИ УПРАВЛІННЯ СИГНАЛІЗАЦІЄЮ:
Брелоком | Ні |
Брелоком без ЖК | Ні |
Радіомітка BT-760 | Так |
Телефоном, у тоновому режимі | Так |
Мобільним додатком під IOS та Android, у тому числі по Bluetooth BT 4.2 не використовуючи інтернет з'єднання | Так |
Інтернет ресурсом Pro.p-n | Так |
Штатним брелоком у режимі Slave | Так |
У порівнянні з моделлю Pandect Х-1700 має нові 4-діапазонні GSM модеми версії 2G.
Адаптивна платформа плати центрального блоку, яка дозволяє підключити сигналізацію за цифровим протоколом CAN або 2xCAN, у тому випадку, якщо одного протоколу недостатньо, також передбачено підключення по LIN-шині автомобіля. Цифрове підключення дозволяє спростити монтаж сигналізації та мінімізувати втручання в штатну електропроводку автомобіля, також можна встановити сигналізацію аналоговим способом на будь-який автомобіль (у комплекті є монтажний комплект і кінцевики). Центральний блок оснащений micro-USB портом для доступу до налаштувань параметрів та оновлення версії програмного забезпечення.
Охорона периметра дверей автомобіля, кінцеві вимикачі капота, вимикачі багажника та інші зони. При порушенні охорони периметра сигналізація сповістить власника, який саме датчик спрацював. Блокування системи та сповіщення при включенні запалення, натискання педалі гальма, сповіщення при спробі введення пін-коду для аварійного зняття з охорони. Передбачено захист при різкому падінні напруги живлення бортової мережі автомобіля.
Застосовано новий програмний модуль обробки сигналів акселерометра, призначений для високочутливого визначення тривожних подій без хибних спрацьовувань. Трикоординатний акселерометр, який вбудований у плату центрального блоку сигналізації, має цифрові датчики удару (2-х рівневий шок-сенсор попереднього та тривожного рівня), нахилу та руху автомобіля.
Вбудований іммобілайзер у комбінації з безконтактними радіомітками, які «обмінюється» даними з іммобілайзером захищеного радіоканалу на частоті 2.4 ГГц. і через Bluetooth з протоколом BT 4.2 гарантує надійний захист при спробах угону автомобіля. Під час монтажу системи обов'язково вимагайте, щоб майстер встановив реле блокування для забезпечення протиугінних властивостей системи. Система дозволяє встановлювати не тільки силові реле, а й бездротові радіореле (система підтримує роботу BT-реле та здатна керувати до 4-х радіореле).
Безконтактна мітка в зоні «видимості» (до 20 метрів) виконує функцію розблокування ланцюга через реле, якщо мітка відсутня або не виявлена в зоні видимості іммобілайзера, робота двигуна буде заблокована, як тільки акселерометр визначить рух автомобіля. Такий алгоритм роботи іммобілайзера застосовується в системі завжди, незалежно знято систему з охорони чи ні. Простими словами навіть якщо систему зняли з охорони, але немає мітки в салоні, виїхати на автомобілі неможливо. Варто відзначити ще дуже корисну функцію, якою наділена система Pandect X-1800, функція – Anti-Hi-Jack. При активації функції Anti-Hi-Jack в заданий налаштуваннями період відбувається обмін даними з базовим блоком на наявність мітки в салоні під час працюючого двигуна, у разі втрати радіоконтакту - спрацьовує блокування і рух автомобіля буде блоковано протягом 60 секунд. Ця функція запобігає угону автомобіля, наприклад, настоянці, світлофорі або при несподіваному розбійному захопленні автомобіля.
У Pandora DXL - 1820L немає стандартного значення Пін-коду для деактивації системи Pandora і зміни налаштувань. Кожен блок GSM/GPRS системи Пандект X-1800 комплектується пластиковою карткою власника, на карті під захисним шаром нанесений код для екстреної деактивації або активації системи.
Pandora DXL - 1820L не передбачено управління та оповіщення брелоком зворотного зв'язку, всі команди виконуються з телефону або мобільного додатка. Для мобільних пристроїв доступна безкоштовна мобільна програма Pandect-Info, яка дозволить керувати системою в один клік! Нова опція використана в системах, які підтримують роботу протоколу (BLE). Через Bluetooth можна керувати системою мобільного додатком без GPRS-зв'язку (інтернету).
Якщо мобільний телефон вийшов з ладу або розрядилася батарея – не проблема, поставити на охорону чи зняти систему з охорони можна безконтактною міткою. Мітка іммобілайзера BT-760 має кнопку постановки/зняття сигналізації з охорони.
Pro.p-n –інтернет-ресурс для телеметричних систем Pandora і Pandect. Власник системи має персональний доступ до онлайн-кабінету, для цього необхідно пройти процедуру реєстрації, використовуючи дані з персональної картки власника, яка йде в комплекті.
Перевірити стан охоронних зон, налаштувати або переглянути історію минулих подій і маршрут поїздок (за наявності GPS-приймачаNAV-035) власник може в будь-який час в режимі 24/7 за наявності інтернету.
Можливість реалізації автозапуску, дистанційного запуску двигуна. Ексклюзивна технологіяCloning, ByPass 2.0/Обхід 2.0 дозволяє реалізувати автозапуск алгоритмічним шляхом без використання додаткових пристроїв (обхідника штатного іммобілайзера) та не потрібно використовувати другий штатний ключ автомобіля.
Для реалізації автозапуску, дистанційного запуску двигуна необхідно придбати модуль Pandora RMD-8
Рекомендуємо під час програмування системи в режимі «SLAVE» увімкнути пункт «Заборона зняття з охорони за Slave без мітки». Після активації цієї умови штатний брелок автомобіля керуватиме сигналізацією, за умови, що мітка іммобілайзера знаходиться в радіусі дії. Якщо центральний блок не виявив мітку, всі команди штатним брелоком виконуватися не будуть, це убезпечить від розтину автомобіля у разі зчитування код-грабером сигналу зі штатного (рідного) брелока.