Перехідник магнітола-ISO ISO-002 (тато): Євро роз'єм/ISO стандарт. Для підключення живлення та акустики до автомагнітол з ISO роз'ємом (Європейський стандарт). Тип - Male (тато)
Перехідник магнітола-ISO Mystery ISO Female (мама): Євро роз'єм/ISO стандарт. Для підключення живлення та акустики до автомагнітол з ISO роз'ємом (Європейський стандарт). Тип - Female (мама)
Модуль управління електричними склопідйомниками Tiger PWM-2 (на 2 стекла). Модуль призначений для спільної роботи з автомобільною сигналізацією або іншим пристроєм.
Модуль призначений для співпраці з автомобільною сигналізацією або іншим пристроєм, що має спеціальний вихід, на якому з'являється імпульс негативної або позитивної полярності при зміні стану системи (наприклад, при постановці на охорону).
Не для продажу в інтернет-магазинах. У роздрібних точках продажу допускається реалізація лише разом із встановленням!
Тип: GSM. Slave режим: так. Діалоговий код: так (2,4 ГГЦ). CAN: так. GPS: так. Автозапуск: так. Брелок: ні. Мітки: так (2шт). Датчик нахилу/переміщення/удару: так. УЗ датчик об'єму салону: ні (опція). Датчик антиджамера: опція. Управління через Android/iOS смартфон: так. Підключення до пульта охорони: так.
Не для продажу в інтернет-магазинах. У роздрібних точках продажу допускається реалізація лише разом із встановленням!
Тип: GSM. Slave режим: так. Діалоговий код: так (2,4 ГГЦ). CAN: так. GPS: так. Автозапуск: так. Брелок: ні. Мітки: так (2шт). Датчик нахилу/переміщення/удару: так. УЗ датчик об'єму салону: так. Датчик антиджамера D-JAM2: опція. Управління через Android/iOS смартфон: так. Підключення до пульта охорони: так.
Турботаймер. Дистанційний пошук автомобіля. Режим технічного обслуговування автомобіля ВАЛЕТ. Віброрежим брелока-пейджера. Обмежений час тривоги. Годинник, будильник. Силовий вихід центрального замку. Індикація температури
Автомобільна охоронна система з двостороннім зв'язком динамічного типу та функцією діалогу при знятті з охорони, чотирма сервісними каналами, системою захисту від викрадення та захоплення автомобіля, автоматичним запуском двигуна та цифровою шиною управління блоками CAN та GSM/GPS.