Основні особливості приладу:
1. RGB дисплей довільного кольору (512 кольорів).
2. 8 параметрів на дисплеї одночасно.
3. 3 програмованих мультидисплея користувача.
4. Тест та оцінка ємності акумулятора.
5. Режим сушки свічок "Гарячий запуск".
6. Автоматична/ручна установка протоколу.
7. Вихід керування зовнішніми пристроями.
8. Два універсальні програмовані таймери.
9. Зміна 8 параметрів одним дотиком.
10. Корекція температури увімкнення вентилятора.
11. Рівень палива у баку з датчика рівня палива або з ЕБУ.
12. Код ідентифікації користувача (PIN-код).***
13. Мультидисплей "Доба" з розрахунком вартості поїздки.
Функціональні можливості приладу
За допомогою МК "COMFORT Х10" ви можете:
у режимі Дисплеїв Користувача 1-3:
1.1. Переглядати миттєву витрату палива л/годину при стоянці а/м, миттєву витрату палива л/100 км під час руху.
1.2. Переглядати залишок палива в баку 70л. макс.
1.3. Виконувати прискорене зчитування залишку палива в баку в режимі бака "ДУТлн" та "ДУТтр" після заправлення бака.
1.4. Переглядати температуру рідини, що охолоджує, - градуси С/ Включати вентилятор.
1.5. Переглядати температуру за бортом а/м - градуси С
1.6. Переглядати швидкість за км/год.
1.7. Переглядати обороти двигуна об/хв.
1.8. Переглядати напругу АКБ у Вольтах.
1.9. Переглядати поточний час (з можливістю корекції ходу).
1.10. Переглядати середню витрату палива за поїздку л/100 км-за поїздку.
1.11. Переглядати витрати пального за поїздку в літрах 9999л макс.
1.12. Переглядати пройдений шлях за поїздку в км. 9999 км макс.
1.13. Переглянути прогноз пробігу на залишку палива в баку.
1.14. Переглядати середню швидкість за подорож у км/год.
1.15. Переглядати час у поїздці 9999 годин макс.
1.16. Переглядати накопичувальну витрату палива 9999л макс.
1.17. Переглядати сумарну вартість всіх поїздок у тис.руб 999 тис. руб макс.
1.18. Переглядати положення дросельної заслінки (0-100%).
1.19. Переглядати масову витрату повітря кг/год.
1.20. Переглядати час упорскування мсек.
1.21. Переглядати кут випередження запалення град.
1.22. Переглядати положення крокового двигуна 0-256 кроків.
1.23. Переглядати напругу на датчику кисню у Вольтах.
1.24. Переглядати Абсолютний моторесурс а/м (час роботи двигуна) 9999 годин макс.
в режимі Дисплея Користувача 4 "Доба":
1.25. Переглядати середню швидкість за 1-31 добу в км/год.
1.26. Переглядати середню витрату палива на 100 км за 1-31 день.
1.27. Переглядати шлях за 1-31 добу і встановлювати вартість 1 км шляху.
1.28. Переглядати час в дорозі за 1-31 добу і встановлювати вартість 1 години в дорозі.
1.29. Переглядати витрату палива за 1-31 добу.
1.30. Переглядати максимальну швидкість за 1-31 добу.
1.31. Переглядати вартість палива за 1-31 добу, і встановлювати вартість 1 літра.
1.32. Переглядати вартість поїздки за встановлену кількість діб.
в режимі Дисплея Техобслуговування:
1.33. Перегляд кодів несправностей системи.
1.34. Переглядати текстове розшифрування кодів несправностей
1.35. Скидати коди помилок.
1.36. Переглядати та встановлювати залишок пробігу до чергової заміни масла двигуна (0-99 тис км).
1.37. Переглядати і встановлювати залишок пробігу до заміни повітряного фільтра (0-99 тис км).
1.38. Переглядати та встановлювати залишок пробігу до чергової заміни свічок (0-99 тис км).
1.39. Переглядати та встановлювати залишок пробігу до чергової заміни ременя ГРМ (0-99 тис км).
1.40. Проводити сушіння свічок запалювання (гарячий запуск).
1.41.Тестувати ланцюги заряду АКБ і оцінювати якість АКБ, ємність АКБ в А/год, а так само вимірювати середню напругу заряду АКБ в а/м.
1.42. Отримувати інформацію виробника МК: версія ПЗ, посилання на сайт, телефони техпідтримки.
в режимі Дисплея Установок1:
1.43. Встановлювати поправку індикації температури повітря +/-20С.
1.44. Встановлювати виправлення для індикації витрати палива +99/-90%.
1.45. Встановлювати поправку для індикації швидкості та шляху +99/-90%.
1.46. Встановлювати довільний колір підсвічування RGB індикатора, включаючи сканування кольору.
1.47. Обирати режими вимірювання залишку палива в баку з ДУТ лінійний розрахунок - "ДУТлн", тарований розрахунок "ДУТтр", або розраховувати залишок за показаннями поточної витрати з ЕБУ.
1.48. Виробляти лінійне калібрування "ДУТлн" з урахуванням конкретного бака.
1.49. Проводити нелінійне тарування "ДУТтр" з урахуванням конкретного бака.
1.50. Встановлювати рівень гучності для Comfort X11.
1.51. Встановлювати межу звукового попередження про перевищення оборотів ДВЗ (2500-8000 об/хв).
1.52. Встановлювати межу звукового попередження про перевищення швидкості а/м (40-200 км/год).
у режимі Дисплея Установок2:
1.53. Вмикати або вимикати індикацію часу розгону до швидкості 100 км/год. 20 сек.
1.54. Встановлювати час автоозвучення параметра 5-99 секунд для Comfort X11.
1.55. Вибирати автоматичну чи ручну установку протоколу обміну по К-линии.
1.56. Увімкнути блокування звуку магнітоли (за наявності входу MUTE) при звукових повідомленнях.
1.57. Вмикати та вимикати всі звукові або голосові повідомлення, або окремо повністю відключати попередження про можливість утворення ожеледиці.
1.58. Встановлювати температуру включення вентилятора в спеку 95-110 градусів.
1.59. Встановлювати розрахунковий струм Тесту АКБ 3-30Ампер.
в режимі Дисплея Установок3:
1.60. Встановлювати час включення двох незалежних таймерів Т1 і Т2 від 0-23ч59хв.
1.61. Встановлювати тривалість спрацьовування таймерів Т1 та Т2.
1.62. Окремо активувати та дезактивувати роботу таймерів Т1 та Т2.
1.63. Вибирати активний рівень для управління виконавчими пристроями таймерів, а також активний рівень управління відключенням звуку магнітоли Логічний "0" або "1".
1.64. Встановлювати час автоматичного скидання параметрів у дисплеї "Доба" 1-30 діб.
1.65. Змінювати код ідентифікації МК.***
МК COMFORT Х15, Х14, Х11, Х10 мають також сервісні функціїщо дозволяють:
1.66. Змінювати яскравість дисплея (чотири рівні).
1.67. Вимірювати час розгону до швидкості 100 км/год.
1.68 Виміряти максимальну швидкість на останньому кілометрі руху.
1.69. Проводити загальне скидання всіх установок приладу.
1.70. Отримувати попереджувальний сигнал про вихід бортової напруги за допустимі межі.
1.71. Отримувати попереджувальний сигнал про перегрівання двигуна.
1.72. Отримувати попереджувальний сигнал про перевищення швидкості. *
1.73. Отримати попереджувальний сигнал про можливість утворення ожеледиці. *
1.74. Отримувати попереджувальний сигнал про перевищення оборотів ДВЗ. *
1.75. Попереджати при включенні запалення необхідність чергової заміни масла ДВС. *
1.76. Попереджати при включенні запалення про необхідність чергової заміни свічок запалювання. *
1.77. Попереджати при включенні запалення про необхідність заміни повітряного фільтра. *
1.78. Попереджати при включенні запалення необхідність чергової заміни ременя ГРМ. *
1.79. Отримувати попереджувальний сигнал при залишку палива у баку менше 6 літрів. *
1.80. Включати режим автоповтору промовлення величини параметра Х11.
1.81. Вмикати демонстраційний режим із показом відмінних характеристик.
1.82. У режимі "Дисплеї Користувача 1, 2, 3" оператор має можливість самостійного вибору параметрів, що виводяться на дисплей, в довільній послідовності - довільна конфігурація.
1.83. При відключенні АКБ значення всіх маршрутних параметрів, і поточні установки зберігаються.
* Сигнали п.1.69-п1.78 подаються для Х10 в звуковій формі, для Х11 в голосовій і звуковій формі.
При перевищенні максимально можливого значення шляху - 9999 км відбувається автоматичне обнулення всіх маршрутних параметрів.
** Крім ЕБУ Бош МР7.0
*** Увага:починаючи з версії 12.04 і вище у маршрутного комп'ютераВідсутнєможливість встановленнякоду ідентифікації. Відповідно змінено призначення групи 8 "Дисплея установок 3". Замість групи "Зміна коду" вводиться група вибору способу розрахунку прогнозу пробігу на залишку палива в баку: на основі середньої витрати палива на 100 км і на основі середньої витрати палива за останні 10 км.
Для правильного функціонування приладу у приладі використовується алгоритм автоматичного визначення протоколу обміну Клінією. Користувач може використовувати режим автоматичного визначення протоколу обміну, або використовується ручний режим, при цьому потрібно вказати тип ЕБУ з яким повинен працювати прилад по К - лінії. Відповідно до установок МК Comfort Х11, Х10 організує обмін К-лінією діагностики. При періодичному обміні МК запитує ЕБУ ряд параметрів, які після відповідної обробки виводяться на дисплей приладу. Використання протоколу обміну по К-лінії діагностики істотно розширює функціональні можливості МК. Користувач отримає можливість контролю великої кількості діагностичних параметрів, таких як температура двигуна, положення дросельної заслінки, масова витрата повітря напруга на датчику кисню та ін.сушити свічки запалювання, коригувати температуру включення вентилятора радіатора. Використання К-лінії також передбачає можливість зчитування, розшифровки і скидання кодів помилок. Вимірювання напруги та зовнішньої температури в режимі роботи з К-лінією діагностики, однак, проводиться безпосередньо самим МК (ці параметри не зчитуються з К-лінії).
Користувач має можливість самостійно вибирати параметри, що виводяться на три різних дисплеї (ДИСПЛЕЯ КОРИСТУВАЧА 1,2,3). Вигляд Дисплея користувача 4 (Доба), Дисплея Техобслуговування, і Дисплеїв Установок змінюватися користувачем не можуть.
Розраховані приладом шляхові параметри, а також установки, поправки та налаштування користувача зберігаються в незалежній пам'яті приладу, після відключення від джерела живлення (АКБ). Однак, повне відключення приладу від АКБ призводить до скидання поточного часу.
Через 20 секунд після вимкнення замка запалювання, МК Comfort Х11, Х10 відключає підсвічування дисплея, проте індикація параметрів актуальних при відключенні замку запалення після натискання на кнопки приладу зберігається. У тих знайоместах дисплея, в яких розташовані параметри, які при відключеному запаленні мають невизначене значення, наприклад: миттєва витрата палива, температура двигуна та ін., після відключення замку запалення індикуються нулі або прочерки. При відключеному підсвічуванні дисплея прилад споживає від АКБ струм не більше 0,03А.
Дисплей користувача 4"Доба" дозволяє спостерігати середні шляхові параметри за одну добу незалежно від загальних шляхових параметрів, які актуальні від скидання до скидання. При цьому користувач може проводити розрахунок вартості поїздки, залежно від введених значень вартості палива, годинної вартості пробігу, і вартості пробігу 1 км шляху.
Режим тестування системи заряду та оцінки ємності та якості АКБ дозволяє користувачеві визначити стан системи заряду АКБ, а також визначити якість самого АКБ, оцінюючи параметри розряду АКБ під час проведення тесту під навантаженням (фари ближнього світла). Під час тесту у разі, якщо ємність АКБ більше 10 А/год, проводиться оцінний замір ємності АКБ в Ампер/годинах, а також оцінюється потенційна якість АКБ. З урахуванням виміряної середньої напруги заряду АКБ в а/м, користувач може оцінити справність автомобільної системи заряду АКБ.
Режим корекції температури увімкнення вентилятора радіаторадозволяє користувачеві в жарку погоду включати вентилятор охолодження радіатора при нижчих температурах, в діапазоні від 95 градусів і вище, забезпечуючи тим самим більш щадний режим експлуатації двигуна і знижувати цим ймовірність закипання охолоджуючої рідини. Можливо також примусово включити вентилятор двигуна незалежно від температури останнього.
Вихід керування зовнішнім пристроєм.Для керування зовнішнім пристроєм призначені два незалежні програмовані таймери. Користувач може самостійно вибрати активний рівень керування "0" або "1". Таймери можуть використовуватися для керування роботою передпускових нагрівачів типу "Теплостар", "Вебасто", роботою кондиціонера та ін.
Режим автоматичного промовлення значення параметра Х11.
При включенні даного режиму користувач через встановлений проміжок часу 5-60 секунд періодично чує актуальне чисельне значення будь-якого з 23 параметрів Дисплеїв Установки 1-3. Це дозволяє в режимі реального часу контролювати швидкість а/м, стежити за економічністю поїздки, контролювати аварійний параметр, не відволікаючись поглядом на панель приладів, підвищивши тим самим безпеку руху див.
Код ідентифікації МК.Використовується задля унеможливлення експлуатації МК сторонніми особами, тобто. крадіжки. Якщо після придбання приладу код ніколи не змінювали, при подачі живлення на прилад він не запитується. В іншому випадку після подачі харчування буде запитаний код. Якщо його введено неправильно, то прилад функціонувати не буде. Таким чином крадіжка приладу із салону автомобіля стає марною.