Автомобільний тахометр Оріон БК-06 призначений для оперативного контролю роботи основних вузлів автомобіля. Конструктивне виконання приладу передбачає його використання у двох варіантах:
При проведенні діагностичних та ремонтних робіт.
Стаціонарне встановлення для постійної експлуатації.
Тахометр Оріон БК-06 має такі режими роботи:
Годинник. Індикація часу в 24-годинному режимі з можливістю програмної корекції ходу.
Тахометр. Вимірювання обертів колінчастого валу 2-8 циліндрових чотиритактних двигунів внутрішнього згоряння з функцією можливого включення звукового сигналу при перевищенні встановленого значення обертів двигуна.
Вольтметр. Вимірювання напруги бортової мережі автомобіля з можливістю подачі попереджувального звукового сигналу при виході напруги за межі встановленого значення.
Вилка електронавантажувальна. Перевірка працездатності, оцінка стану та рівня заряду стартерних акумуляторних батарей.
У.З.С.К. Вимірювання кута замкнутого стану контактів переривника.
Температура. Вимірювання температури навколишнього повітря із можливістю перегляду мінімальної температури за добу.
Час в дорозі. Час, протягом якого працював двигун.
Будильник.
У тахометр Оріон БК-06 передбачено регулювання яскравості свічення індикатора. Перемикання режимів пристрою супроводжується коротким звуковим сигналом. Автомобільний бортовий комп'ютер має функцію чергового режиму – режиму малого споживання енергії.
Коаксіальний міжблочний кабель 5 м з безкисневої міді з керуючим проводом, одинарний екран, гнучка помаранчева оболонка, пластикові RCA роз'єми з позолоченими контактами.
Розмір: 16х23 см (6х9"). Тип: коаксіальна. Кількість смуг: 3. Потужність ном/макс Вт: 80/280. Чутливість: 92 дБ. Діапазон частот, що відтворюються Гц: 45-21000. Опір Ом: 4.
Розмір: 16х23 см (6х9"). Тип: коаксіальна. Кількість смуг: 4. Потужність ном/макс Вт: 100/300. Чутливість: 93 дБ. Діапазон частот, що відтворюються Гц: 45-22000. Опір Ом: 4.
Модуль призначений для співпраці з автомобільною сигналізацією або іншим пристроєм, що має спеціальний вихід, на якому з'являється імпульс негативної або позитивної полярності при зміні стану системи (наприклад, при постановці на охорону).