Технічні характеристики:
Корпус/Передня панель
Екран
Відтворення
Тюнер
Роз'єми
Характеристики аудіо
Підключіть цифровий аудіоплеєр до головного пристрою через фронтальний AUX-вхід або USB-вхід, і улюблена музика зазвучить в автомобілі. Дані головні пристрої можуть програвати файли у форматі CD, MP3, WMA та ААС з тегами ID3/WMA (назви пісень та імена виконавців). Звучання буде чистим та натуральним завдяки підсилювачу S-MOSFET потужністю 4 x 52 Вт, а також новому звуковому процесору "Advanced Sound Engine", в якому закладено такі функції: 7-смуговий цифровий еквалайзер, фільтри низьких і високих частот (LPF/HPF) , динамічна тонокомпенсація (Dynamic Loudness), тимчасові затримки (TA) та регулятор рівня гучності басу (Rear Bass Enhancer).
Фільтри низьких та високих частот (LPF/HPF) дозволяють вибрати оптимальний режим роботи акустичної системи автомобіля. Фільтр високих частот HPF дозволяє розподілити сигнал на акустичну систему, не перевантажуючи низькими частотами невеликі динаміки (10-16 см.). Фільтр низьких частот LPF, навпаки, дозволяє прибрати зайві високі частоти з великих динаміків (6х9") і сабвуферів, головне завдання яких відтворення басу. Таким чином, на всі динаміки акустичної системи автомобіля подаються частоти оптимального для них діапазону. Завдяки цьому зменшується навантаження на динаміки , що збільшує термін їх експлуатації, та усуваються спотворення при відтворенні частот пікового рівня.
У новій моделі з процесором "Advanced Sound Engine" використовується функція динамічна тонокомпенсація (Dynamic Loudness), яка відрізняється від звичайної тонокомпесації тим, що підйом низьких і високих частот залежить не тільки від рівня гучності, але і від сигналу джерела звуку (він різний для диска, тюнера та зовнішнього накопичувача).
Функція тимчасової затримки звуку (Time Аlignment) дозволяє віртуально відсунути від Вас ближні динаміки на ту саму відстань, на якій знаходяться далекі динаміки, коли Ви сидите по центру. Ця функція дозволяє створити такі ж умови для прослуховування, до яких ви звикли вдома, тим самим позбавивши Вас однієї з основних незручностей прослуховування музики в автомобілі, де зазвичай важко створити правильні параметри для розміщення динаміків. У старому процесорі для налаштування затримок потрібно було переривати відтворення. Не було передбачено затримок на сабвуферний канал. У новому процесорі можна налаштовувати тимчасові затримки у процесі відтворення - налаштування точніше. Налаштувати центр звукової сцени можна просто обертаючи енкодер. Крім того, тепер можна точно налаштувати затримку на сабвуфер з точністю до 2 см.
Регулятор рівня гучності басу або RBE (Rear Bass Enhancer) включає фільтр низьких частот (LPF) на задні динаміки та піднімає рівень басу. Це рішення підходить для користувачів динаміків 6х9" без сабвуфера.
Налаштування звучання допомагає налаштувати еквалайзер EQ7, роблячи звук яскравішим.
Тюнер моделі CDX-GT450U не підтримує УКХ-діапазон.