Бортовий комп'ютерTRIP COMPUTER v. 4.2 SPORTстворено на основі відгуків та пропозицій найбільш активних користувачів попередньої (4.0) версії, яка, у свою чергу, є наступником 3.х – покоління приладів. Постійна підтримка зворотного зв'язку з кінцевим користувачем дозволяє нам розробляти пристрої, які найбільш повно відповідають потребам автомобіліста. TRIP COMPUTER, що добре зарекомендував себе на ринку, тепер має ще більший перелік функцій, залишаючись при цьому, як і раніше, надійним і зручним в експлуатації пристроєм з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом.
TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORTвиконує всі функції, що є у версії 4.0. Крім того, до нього додані такі доповнення:
1.Середня витрата палива на 100 км пробігу.
Тепер цей параметр розраховується за будь-яким із 3-х алгоритмів, який вибирає сам користувач:
1.1середній на 100 км за поточну подорож (як у версії 4.0).
1.2середній на 100 км за весь час у русі (як це робиться у штатних БК).
1.3середній на 100 км за весь час, з урахуванням простою в пробках та прогрівання двигуна.
У всіх обчисленнях застосовується спеціальний адаптивний алгоритм. Середня витрата, що обчислюється в пунктах 1.2 та 1.3, відображається та обчислюється. При необхідності, користувач у будь-який момент часу може обнулити значення цього параметра, тим самим розпочавши вимірювання як би з «чистого листа».
2. Вимірювання часу розгону автомобіля.
У новій версії цей режим суттєво розширено. Тепер БК може робити вимірювання за двома параметрами – до певної швидкості та до пробігу певної дистанції. Крім того, старт вимірювання тепер може бути не тільки «ручним», за звуковим сигналом, як це було у версії 4.0, але і автоматичний, при якому вимірювання часу починається автоматично, при виявленні першого імпульсу приладом від датчика швидкості автомобіля.
2.1вимір часу розгону до певної швидкості. Користувач визначає перший поріг швидкості (може бути 0 км/год), другий поріг швидкості (від 5 до 200 км/год) і вибирає режим запуску вимірювання – ручний або автоматичний. Після досягнення порогових значень прилад видає звуковий сигнал. Після повної зупинки автомобіля користувач може ознайомитися з результатами – загальний час всього циклу, розгін до першого порога швидкості, розгін від першого до другого порога швидкості, розгін до другого порога швидкості та час гальмування.
2.2вимір часу пробігу заданої дистанції. У цьому режимі користувач задає дистанцію в діапазоні 100 – 2000 метрів та вибирає режим запуску виміру – ручний або автоматичний. Після досягнення заданої дистанції прилад сповіщає користувача звуковим сигналом. Після зупинки автомобіля, прилад виводить час руху до досягнення заданої користувачем дистанції та час гальмування.
3. Налаштування виведення даних.
Прилад версії 4.0 мав фіксовані групи параметрів, що виводяться. Тепер, у версії 4.2, користувач має можливість самостійно задавати групи даних, що виводяться на дисплей приладу. Окремо задаються групи даних для пасивного режиму (стоянка) і активного (рух) і кількість цих груп даних обох випадків. Як передустановка, прилад виводить дані тими ж парами (верхній і нижній рядки), як і у версії 4.0.
У тому випадку, якщо користувач бажає повернути всі групи даних до того виду, який був у нового приладу, він може відновити заводські установки, скориставшись спеціальною закладкою в налаштуваннях. Ця функція не торкнеться жодних налаштувань, окрім формування груп даних.
4. Залишок палива у баку.
Обидва алгоритми розрахунку (А та Б) удосконалені. Тепер бортовий комп'ютер працює ще точніше. Доданий алгоритм В – БК стає нечутливим до переміщення палива у баку під час розгонів, гальмування тощо.
Введено додаткове налаштування бака – вибір типу датчика, стабілізований чи нестабілізований.
4.1Стабілізований датчик. Деякі автомобілі обладнані датчиком, живлення якого стабілізовано за напругою. На таких автомобілях прилад 4.0 працював точно, показники рівня палива не змінювалися від напруги бортової мережі.
4.2Нестабілізований датчик. Існують автомобілі, де живлення датчика рівня палива не стабілізовано, і його сигнал пов'язаний із напругою живлення. Дана настройка дозволяє позбавитися залежності показань БК від напруги живлення.
Вибрати, який тип датчика встановлений вашому автомобілі просто – показання БК у режимі А повинні залежати від напруги, тобто. від того, чи увімкнено ваш двигун.