Модуль обходу штатного іммобілайзераполегшує встановлення систем дистанційного запуску двигуна на автомобілі, обладнані системою RFID(Radio Frequency Identification).
Система RFID застосовується на більшості сучасних автомобілів європейського, японського та корейського виробництва та не дозволяє запустити двигун при спробі викрадення.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Модуль є керованою ланкою, що передає (транслятором) сигналів мітки (RFID-ключа).
Застосування модуля SCHER-KHAN BP-2 не впливає на штатну протиугінну систему автомобіля, при цьому заводська протиугінна система повністю зберігає свої функції.
Кількість датчиків: 8 (з роз'ємами). Розмір датчика: 20 мм. Колір датчиків: срібло. Виявлення перешкоди: від 0,3 до 1,2 м (передні), від 0,3 до 1,8 м (задні). Пам'ять перешкод: ні. Відключення звуку: так. Рівень звукового сигналу: 85 дБ. Дисплей: LED
Кількість датчиків: 8 (з роз'ємами). Розмір датчика: 20 мм. Колір датчиків: чорний. Виявлення перешкоди: від 0,3 до 1,2 м (передні), від 0,3 до 1,8 м (задні). Пам'ять перешкод: ні. Відключення звуку: так. Рівень звукового сигналу: 85 дБ. Дисплей: LED
Перехідник ISO від німецької фірми ACV 1214-02 для автомобілів: Nissan 350Z 2002-2009, Almera 2003-2007, Frontier 1998-2007, Maxima 2000-2006, Micra 2004-2011, Murano 2002-2008, Navara 2005-2007, Pathfinder 2005-2007, Patrol 2004-2007, X-Trail 2001-2007
Даний модуль є обхідником іммобілайзера і контролер CAN-шини автомобіля. У його функції входить не тільки обхід іммобілайзера, але і безліч сервісних функцій, які він може виконувати завдяки вбудованому CAN-адаптеру.
Модуль призначений для тимчасового відключення більшості типів штатних транспондерних іммобілайзерів сучасних автомобілів (RFID-систем) для забезпечення роботи систем автоматичного та дистанційного запуску двигуна.
Модуль обходу штатного транспондерного іммобілайзера. Призначений для використання на всіх типах автомобілів з живленням від бортової мережі із заземленим негативним виходом акумуляторної батареї з номінальною напругою +12 Ст.