
Зарядний пристрій Pandora Charger
Це пристрій, ні багато ні мало – втілена мрія кожного фахівця в автомобільній електроніці про ідеальний зарядний пристрій, що використовується для сервісу сучасного автомобіля! В першу чергу, це потужний зарядний пристрій, що чесно (нескінченно довго) має можливість підтримувати струм заряду акумуляторної батареї в 25 Ампер (потрібно розуміти, щонапруга на батареї може бути до 14,9 Вольт, щопри струмі 25-30 Ампер означає потужність 400 Вт!).

Спроектований пристрій дуже надійний, з необхідним запасом для пікових навантажень та елементами захисту. Але це не головне. Головне – закладені алгоритми та методи високоточного контролю стану автомобільної акумуляторної батареї. «Крокодили» підключення до батареї мають крім силового дроту, яким здійснюється заряд, ще й провід вимірювальний, який незалежно від струму заряду і падіння напруги на дроті вимірює напругу батареї з точністю до часток мілівольт, допомагаючи стежити за максимально можливою ефективністю зарядки акумулятора, виключаючи ймовірність його пошкодження у процесі заряду.
.JPG)
Вважають, що акумуляторні батареї можна заряджати максимальним струмом не більше 1/10 від її ємності в Ампер-годинниках. Наприклад, акумулятор ємністю 55 А/год – струмом не більше 5,5 А. Тільки це дуже спрощене розуміння проблеми та й давно вже не вся правда. Останні три десятки років технології не стояли на місці. Звичайно, є залежність від температури і на сильному морозі заряджати будь-яку батарею, як мінімум, не корисно. Але сучасні батареї можна і потрібно заражати струмами у кілька разів вищими! Аналогічно надпопулярний процес FastCharge для мобільних телефонів. Звичайно це можна робити з автомобільним акумулятором тільки при дуже швидкісному і точному вимірі напруги, щоб ні на секунду не допустити перевищення напруги вище максимально допустимого, щоб не запустити незворотні деструктивні зміни в структурі батареї. Найчастіше, при процесі швидкого заряджання на реальних батареях, досить один разперевищити напругу на кілька секунд, і ніякою десульфатацією ви процес втрати ємності та ефективності батареї вже не зможете зупинити! І батарея замість 5 років сумлінної роботи із втратою ємності не більше 20%, вже за півроку безальтернативно попросить заміни на нову.
Сучаснібатареї виконані за технологією AGM, абсолютно без шкоди для їхнього здоров'я,можуть заряджатися струмами і 20 А і навіть 50 А (при ємності 85-110А/год), скорочуючи час на зарядку.Саме такими струмами вони і заряджаються в сучасних автомобілях після стоянки від генератора при двигуні, що працює. Це легко перевірити. Так він виглядає на сучасних автомобілях старших моделей BMW, Mercedes, AUDI та інших. Тільки зверніть увагу – безпосередньо на клемах акумуляторів встановлені пристрої, що вимірюють напругу та температуру батареї, які, у свою чергу, керують режимами електричного генератора, не допускаючи перенапруги, так небезпечної для здоров'я сучасного акумулятора.
.JPG)
У нашому зарядному пристрої Pandora Charger високоточні та високошвидкісні АЦП безперервно стежать за будь-якими процесами зі зміною напруги, включаючи шумові процеси, характерні для початку кипіння електроліту в місцях надмірної концентрації струму. І вимірювання ведуться, як і на дорогих автомобілях, на контактах самого акумулятора окремою вольтовою парою. Природно, миттєво при детектуванні явища, схожого початку кипіння, зарядний струм миттєво зменшується до безпечного значення, піклуючись про збереження здоров'я батареї.
Крім того, ми впровадилизручний інтерфейс управління та моніторингу процесів та режимів через Bluetooth-додаток. А цей інтерфейс буде за логікою сприйняття звичний користувачам систем Pandora. Та ж логіка історії подій, ті ж елементи інфографіки з тією ж логікою роботи. Усі значні події, які відбувалися у процесі заряду, природно, будуть відображатися історія подій, а сам процес заряду представлений наочним графіком зміни напруги і струму. Професіонал з цієї інформації легко оцінить реальне здоров'я батареї та поставить правильний діагноз та дасть точний прогноз можливості її подальшого використання.
Багато функцій для зарядних пристроїв ми реалізували вперше і першим користувачам належить оцінити їх зручність та професіоналізм виконання. Природно, програмне забезпечення зарядного пристрою оновлюється через Bluetooth-додаток, що дозволить користуватися найактуальнішою його версією завжди.
Керування режимами зарядного пристрою можливе як із кнопок передньої панелі, так і з програми на мобільний телефон. Звичайно, основні функції завжди пріоритетно доступні на кнопках, що дозволить дуже швидко реагувати на будь-яку критичну ситуацію.
Особливу увагу варто приділитирежиму "BOOSTER". Цей режим придуманий та введений спеціальнодля підтримки бортової мережі автомобіля під час проведення сервісних робіт із автомобілем. Режим Booster дозволяє «підключити та забути». Наш зарядний пристрій подбає про оптимальний струм заряду,утримуючи напругу бортової мережі не вище 12,8 вольт при зупиненому двигуні.При цьому струм заряду може бути будь-яким, аж до 30 А, чого з лишком вистачить на компенсацію можливого розряду батареї в процесі сервісного обслуговування автомобіля (відчинені двері, включене запалювання, робота сервісних електроприводів). Одночасно автоматично здійснюється оптимальне сервісне обслуговування акумуляторної батареї, і автомобіль після такого сервісу поїде з відновленою та максимально зарядженою батареєю, а не як завжди.
Незамінним цей пристрій буде і в демо-залах автосалонів, дозволяючи скільки завгодно мучити електромотори приводів сидінь, включати-вимикати салонне світло, запалення автомобіля, виставленого на огляд клієнтам. При цьому встановлений акумулятор завжди буде оптимально обслужений і максимально заряджений без найменшої можливості пошкодження.
Pandora Charger– складний та сучасний пристрій, який наша компанія випустила на цю тему. Але треба розуміти, що ми є експертами в галузі потужних і високонадійних імпульсних джерел живлення, які застосовуються масово в наших світлодіодних світильниках. Їх сьогодні в експлуатації – сотні тисяч, і вони заслужили репутацію, як мінімум, одних із найякісніших та найнадійніших у світі рішень.
КОМПЛЕКТАЦІЯ:
-
Зарядний пристрій 1шт.
-
Інструкція з експлуатації.
-
Кабель із затискачем під позитивну клему 1шт.
-
Кабель із затискачем під негативну клему 1шт.
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ:
-
Режим Charger (заряд).Залежно від стану акумулятора пристрій в автоматичному режимі встановлює наступні режими роботи: передзаряд, заряд, режим підтримки (зберігання заряду). Режим передзаряду – вмикається при глибоко розрядженій акумуляторній батареї, коли напруга на клемах нижче за задане значення (заводська установка 10,2В). Режим заряду – вмикається для звичайного заряду акумулятора до заданих значень напруги або струму. Режим підтримання заряду – вмикається після закінчення заряду для підтримання заданої напруги (заводська установка 13,2 В).
-
Режим "Booster".Максимальний струм навантаження – 25А, напруга фіксована – 12,8В. У разі перевищення струму навантаження (більше 25А) вмикається режим захисту.
СПЕЦІАЛЬНИЙ МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК.
-
Для зручності користувача пристрій має вбудований інтерфейс Bluetooth 4.2, що забезпечує з'єднання зі смартфонами на операційній системі Android. Спеціальна мобільна програма «Pandora Сharger» дозволяє наочно встановлювати режими роботи, детально їх налаштовувати, а також зберігає історію.
ТЕХНІЧНІ ДАНІ:
Параметри в режимі "Заряд"
Параметри в режимі Booster
ОПИС РОБОТИ З ПРИСТРОЮ:
Зарядний пристрій є імпульсним джерелом живлення, керований мікроконтролером.
Керування, відображення режимів роботи та параметрів пристрою доступне за допомогою лицьовогопанелі корпусу або з помщью мобільного додатка.
Елементи керування на корпусі зарядного пристрою:
ЛИЦЬОВА ПАНЕЛЬ:
1. Негативна клема для підключення проводів до АКБ
2. Позитивна клема для підключення проводів до АКБ
3. Рідкокристалічний (ВК) індикатор
4. MODE – кнопка вибору режимів роботи пристрою
5. - кнопка вгору (збільшення)
6. - кнопка вниз (зменшення)
7. Вибрати
8. Start/stop – розпочати/завершити.
9. Червоний індикатор
10. Зелений індикатор
ЗАДНЯ ПАНЕЛЬ:
1. Мережевий кабель (220В)
2. Вимикач живлення (Положення: 0 – вимкнено; 1 – увімкнено)
3. Вентилятор охолодження.