Лампа призначена насамперед для заміни штатних ксенонових ламп без внесення конструктивних змін у проводку автомобіля. Живлення лампи підключається безпосередньо до блоку розпалювання ксенонової лампи!
Це рішення має замінити ксенонову лампу на світлодіодну. При цьому залишивши стандартні блоки розпалювання. Просто замінивши лампу та підключившись до блоку розпалювання ксенону. Драйвер лампи перетворює напругу розпалювання до необхідного вольтажу для запуску світлодіодної лампи. Це дозволило вирішити питання адаптивної оптики під час переходу на світлодіодну лампу. Основне місце установки (лінзована оптика, підключення лише через стандартний блок розпалювання ксенон)
УВАГА!!! Лампа не призначена для встановлення в протитуманні фари.
Оптимальна потужність і яскраве біле світло забезпечать максимальну видимість як на сухому, так і на мокрому покритті. Лампа повністю виконана в алюмінієвому корпусі, потужність 45W, температура свічення 6000K (біле світло).
Завдяки використанню нових світлодіодів TNX від провідного виробника напівпровідникових діодів та вдосконаленого драйвера лампа стала потужнішою. Тепер світловий потік кожної лампи становить 3500 люменів. Для порівняння у попередній версії цей параметр дорівнював 2700 Люмен. У стандартного ксенону 35W світловий потік становить близько 2000 люменів.
Завдяки застосуванню нового покоління роторно-магнітного кулера, вдалося вирішити питання постійного охолодження без втрати потужності за будь-яких температур. Відносно невеликий блок охолодження повністю справляється з поставленими на нього завданнями з охолодження світлодіодів.
Охолодження лампи здійснюється за допомогою кулера на основі магнітної левітації (на магнітній подушці, безконтактний). Через відсутність поверхні тертя термін служби даного кулера понад 10 років. Лампа була відтестована у жорстких погодних умовах, у прямому контакті з водою та брудом. Лопаті кулера спрямовані таким чином, що повітряний потік видмухується з радіатора, завдяки чому пил та бруд не залишаються в радіаторі. До того ж магнітна подушка і таке розташування лопат повністю усувають резонуючий звук.
Відмінна альтернатива ксенону, причому потужніша. За всіма параметрами замінять ксенон при цьому економічніший, термін служби більше 30000 годин. Дотримані всі стандарти для встановлення в посадкове місце D1S фари, а також підключення живлення.
Автомобіль Skoda SuperB 2011 р.в. Лампи встановлені замість штатного ксенону.
Лінзована оптика.
Автомобіль Mersedes Viano. Лампи встановлені замість штатного ксенону.
Лінзована оптика
Технічні характеристики: