На ринку моніторингу автотранспорту надано досить широкий асортимент різноманітних трекерів різних видів і типів. Багато GPS трекера дозволяють зберігати велику кількість географічних точок, але вимагають або величезної пам'яті або дорогого високошвидкісного трафіку для передачі даних по GSM-каналу; інші GPS трекери максимально ефективно економлять трафік, але не мають достатньої точності переданих координат, треті GPS трекери мають прийнятну точність, але не здатні досить довго працювати на автономному харчуванні... Через це навіть на одному автотранспортному підприємстві доводиться тримати в асортименті кілька різних моделей GPS трекерів на всі випадки життя.
Автомобільний GPS трекер Magnum MT300 на сьогоднішній день мають рекордні показники надійності, чутливості, економічності і мають настільки широкі діапазони налаштувань та регулювань, що можуть бути легко адаптовані практично під будь-які застосування.
Вісім причин вибрати GPS-трекери MT300:
1.Вбудована високочутлива GPS-антена
Антени Cirocomm, що застосовуються в трекерах MT300, розмірами 35×35 мм мають чутливість у 2 рази вище, ніж антени 25×25 мм і в 4 рази вище, ніж антени 18×18 мм.
2.Постійний контроль живлення бортової мережі
Трекери MT300 здійснюють постійний контроль основних параметрів бортового живлення транспортного засобу, а у разі неможливості відправлення цих параметрів на сервер стеження - реєстрацію відхилень параметрів енергонезалежної пам'яті.
3.Попередня обробка та аналіз одержуваних даних
Трекери MT300 забезпечують попередню обробку та аналіз отриманих даних. Це дозволяє більш ніж у 10 разів знизити витрати GPRS-трафіку, а також збільшити тривалість автономної роботи трекерів без можливості надсилання даних на сервер стеження.
4.Захищений протокол передачі даних
Трекери MT300 використовують свій власний протокол шифрування і передачі даних, що дозволяє в 4 рази знизити витрату трафіку і забезпечити надійний захист даних, що передаються.
5.Рекордно низьке споживання живлення
Завдяки застосуванню спеціальних режимів економії, струм споживання трекерів під час стоянки транспортних засобів – у кілька разів нижчий від внутрішнього витоку штатних акумуляторів.
6.Налаштування всіх параметрів та оновлення ПЗ трекерів за GPRS-каналом
Гнучке та тонке налаштування великої кількості різноманітних параметрів, а також оновлення програмного забезпечення трекерів за допомогою GPRS-каналу.
7.Дистанційне керування трекерами за допомогою SMS-повідомлень
Оперативне налаштування основних параметрів, а також дистанційне керування трекером за допомогою спеціальних SMS-повідомлень.
8.Аналітичний метод контролю витрат палива
GPS-трекери MT300 забезпечують підтримку аналітичного методу контролю витрат палива, який на сьогоднішній день є одним із найнадійніших та найефективніших.
Основні можливості та технічні характеристики GPS трекер Magnum MT300
Номінальна чутливість GPS-приймача........................................... dBm
Число незалежних каналів GPS-приймача............................................ ........... 66 Ch
Діапазон напруги живлення бортової мережі ............................................................ ......8 - 42 V
Точність контролю напруги живлення бортової мережі ................................... 10 біт
Автономна реєстрація напруга живлення бортової мережі .............................
Автоматичне увімкнення при підключенні живлення ....................................... Є
Захист бортового акумулятора від глибокого розряду ......................................... Є
Захист від перенапруги бортової мережі............................................. ................. Є
Захист від переполюсування бортової мережі ............................................. .................. Є
Декілька режимів економії заряду бортового акумулятора..........................
Максимальний струм, що споживається від бортової мережі......................................... 90 mA
Номінальний струм, що споживається від бортової мережі під час руху.................. 12 mA
Номінальний струм, що споживається від бортової мережі при стоянці ............ 6 mA
Запис треків у пам'ять без надсилання на сервер (не менше) .............................30 діб
Мінімальний реєстрований кут повороту .............................................. ..1 градус
Максимальний час холодного старту ............................................ ................35 сек
Максимальний час гарячого старту ............................................ .....................2 сек
Інтегрована GSM-антена .............................................. ................................. Є
Інтегрована GPS-антена .............................................. .................................. Є
Вбудований трикоординатний акселерометр............................................... ........ Є
Попередня обробка та аналіз даних ............................................. ........... Є
Аналітичний метод контролю витрат палива ............................................. ..... Є
Захищений протокол передачі даних.............................................. ................. Є
Оновлення програмного забезпечення через сайт ............................................. ... Є
Зміна основних налаштувань трекера через сайт ............................................ .... Є
Управління за допомогою SMS-команд............................................. ....................... Є
Контроль вбудованого датчика температури .............................................. ........ 10 біт
Діапазон робочих температур ............................................... ....................... -40...+85°С
Габаритні розміри корпусу, мм ............................................. ......................90×62×20
Відео-посібник з використання GPS трекерів Magnum MT-300 і MT-400, а також огляд можливостей безкоштовного серверагпс.гстконтроль.оргдля GPS трекерів Magnum:
хттпс://ввв.ютубе.ком/вач?в=хд-Вкс7Х5ФлУ( частина 2 )