UNI-CANBUS дає можливість керувати позаштатним головним пристроєм з кнопок на кермі в автомобілях із шиною CAN-BUS.
Список автомобілів сумісних із цим адаптером:
Для підключення потрібен спеціальний для вашого головного пристрою адаптер-кабель (замовляється додатково)
Модель – номер для замовлення | |
![]() | Alpine - 101 |
![]() | Clarion - 102 |
![]() | JVC-103 |
![]() | Kenwood - 104 |
![]() | Panasonic - 105 |
![]() | Pioneer - 106 |
![]() | Sony - 107 |
![]() | Becker -108 |
![]() | Blaupunkt - 109 |
Нерідко, під час консультації з продавцем, щодо заміни магнітоли, на питання
-Чи працюватимуть у мене в машині кнопки управління магнітолою на кермі?
ви чуєте зустрічне запитання
- У вашій машині є CAN шина?
Давайте спробуємо розібратися:
В даний час все більше автовиробників стали використовувати у своїх автомобілях CAN інтерфейс.
Стимулом для створення CAN інтерфейсу, стало бажання зменшити кількість електричних проводів в автомобілі, яких, з появою нових систем безпеки і комфорту стало виникати безліч. Багато кілометрів проводів, а також їх комутування в єдину систему стали створювати певні труднощі для автовиробників. Тоді їм на допомогу прийшла компанія BOSCH, яка розробила в середині 80-х років інтерфейс CAN (Controller Area Network), популярнішу назву, CAN-шина, адаптер CAN шини, CAN адаптер
В основі роботи «шини» лежить принцип цифрового зв'язку між електронними системами автомобіля в єдину мережу за допомогою двох проводів CAN high і CAN low. З їх допомогою можна не тільки передавати команди на включення або вимкнення, але також отримувати та надсилати діагностичну інформацію. Наприклад: увімкнути лампочку заднього ходу і перевірити чи працює вона.
У випадку з CAN шиною, сигнал з кнопки на рульовому колесі передається безпосередньо в «шину», кодованому (зрозумілому для автомобіля) вигляді. Для того щоб "зрозуміти" цей сигнал і знайти його серед інших, співвіднести з потрібною командою і існують адаптери рульового управління для CAN шини.
Це і відрізняє автомобіль із CAN шиною, від автомобіля в якому її немає. У цьому випадку принцип управління магнітолою кнопками на кермі - є так звана резистивна матриця, кожна кнопка, що відповідає за ту чи іншу команду має свій опір. Для таких автомобілів є свій адаптер рульового керування CARAV R-100, який перетворює різницю опору на зрозумілі для магнітоли сигнали.
Так як історично склалося, що CAN інтерфейс був розроблений європейською компанією, то відповідно більшість автомобілів його використовує – європейського виробництва. Це означає якщо у вас авто «європеєць» з роком випуску після 2005, можна з великою впевненістю сказати що CAN шина у вашому автомобілі є.
Цей висновок також підтверджує список машин, з якими адаптер сумісний.