ВІДМІННІ ОСОБЛИВОСТІ
New Dynamic Coding Algorithm – новий алгоритм динамічного кодування сигналу з метою забезпечення максимальної криптостійкості.
FM/FM тип модуляції - Найбільш перешкодозахищений вид модуляції сигналу, що дозволяє виключити помилкові спрацьовування в умовах перешкод.
- Дальність каналу пейджингу до 1.5 км (на відкритій місцевості)
- спеціальна узгоджена антена базового блоку для забезпечення максимальної дальності
Індикація рівня сигналу
За аналогією зі стільниковими телефонами рівень сигналу в каналі зв'язку відображається на екрані РК індикатора.
Постійний контроль каналу зв'язку
Раз на чотири хвилини надсилається тестовий запит на брелок для визначення його знаходження у зоні впевненого прийому сигналу.
Спеціально виділений канал для керування соленоїдом багажника.
Немає потреби у програмуванні. Достатньо підключити додаткове реле для керування соленоїдом багажника.
Спеціально виділений канал для підтримки запалення.
Немає необхідності програмування. Підключивши додаткове реле, можна одразу реалізувати охорону із заведеним двигуном або турботаймером.
Індикація розряду батарейки двонаправленого пульта з попереджувальними сигналами при кожному натисканні у разі низького заряду батареї.
Вбудоване реле 30А блокування двигуна дозволяє організувати нормально замкнуте блокування двигуна без застосування додаткового реле.
П'ять додаткових каналів, три з яких із програмованою логікою роботи. Малі розміри двонаправленого пульта управління 63 х 33 х 17 мм.
Прихована антена двонаправленого пульта керування.
Малі розміри базового блоку 85х65х23 мм дозволяють провести інсталяцію блоку практично в будь-якому місці автомобіля.
Технічні характеристики Tiger Escort ES-500: