Паркувальні радари Baxster серії VPR — це система ультразвукового спостереження, яка контролює зону позаду автомобіля під час руху заднім ходом, а також під час руху вперед після натискання педалі гальма. У разі виявлення перешкоди система попереджає водія за допомогою звукового сигналу та індикації на світлодіодному дисплеї.
На відміну від звичайної системи паркування, Baxster VPR має можливість підключення камер заднього та переднього виду з відповідним виведенням інформації про відстань до перешкоди на монітор.
Ця система паркування складається з системного блоку, зумера та комплекту датчиків. Датчики випромінюють ультразвуковий сигнал, який відбивається від перешкоди й повертається до системи, де шляхом обробки сигналу визначається точна відстань до об’єкта.
У комплекті є кабель для підключення системи до будь-якого мультимедійного пристрою з відеовходом. Інформація про відстань до перешкоди відображається на екрані мультимедійного пристрою поверх зображення з камери. У верхній частині екрана відображається відстань до перешкоди, а в нижній — поверх паркувальної розмітки камери — показується, який саме датчик передає інформацію (4 ромби, що змінюють колір і розташування залежно від відстані до перешкоди).
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Задні датчики й камера активуються автоматично після вмикання задньої передачі й не працюють, якщо автомобіль рухається на нейтральній передачі або накатом.
Передні датчики й камера активуються після натискання педалі гальма при русі вперед і працюють протягом 10 секунд.
‼️Цей пристрій не замінює дзеркало заднього виду. Під час руху заднім ходом обов’язково дивіться в дзеркало заднього виду.
Також зверніть увагу — система працює лише з цифровими AHD (720P) камерами заднього та переднього виду!
Підключення системи:
Білий провід підключається до лінії запалювання — цей провід має бути підключений до живлення. Якщо підключити лише цю лінію живлення, радар не працюватиме.
Червоний провід підключається до лінії лампи заднього ходу для виявлення перешкод позаду. У цьому режимі працюють чотири задні датчики (A, B, C, D), а максимальна відстань виявлення становить 2 метри.
Зелений провід підключається до лінії стоп-сигналу для виявлення перешкод попереду. У цьому режимі працюють чотири передні датчики (E, F, G, H), а максимальна відстань виявлення становить 1,5 метра. Під час виявлення спереду є затримка 10 секунд.
Якщо живлення подається одночасно на червоний і зелений провід, працюють задні чотири датчики (A, B, C, D), і максимальна відстань виявлення становить 2 метри.
Технічні характеристики: