Після пробної установки, потертості на корпусі
Основні функції системи:
-Новинка!Управління системою по GPRS-каналу за допомогою смартфона з операційною системою Android та IOS
У моделях вироблених з лютого 2013 року
-Новинка! Керування основними налаштуваннями системи по GPRS-каналу
У моделях вироблених з лютого 2013 року
-Новинка! Оновлення програмного забезпечення по GPRS каналу
У моделях вироблених з лютого 2013 року
-Новинка!Короткий дзвінок під час зняття системи з охорони та регулювання тривалості дзвінка.
У моделях, що виробляються з 2013 року
-Новинка!Програмована тривалість затримки додаткових каналів.
У моделях, що виробляються з 2013 року
-Управління системою за допомогою штатних брелоків дистанційного керування
-Програмування системи за допомогою персонального комп'ютера (USB-2.0)
-Інтегрований GSM-модуль двостороннього зв'язку
-Реальний контроль GSM-каналу (опція)
-Надсилання голосових та SMS-повідомлень за запрограмованими номерами
-Управління системою за допомогою тональних повідомлень
-Можливість прямого керування із зареєстрованих телефонів
-Можливість заборони керування з незареєстрованих телефонів
-Аварійне керування системою без брелоків дистанційного керування
-Автоматичний контроль критичного залишку коштів на картці системи
-Визначення розташування автомобіля за допомогою USSD-сервісу
-Визначення розташування автомобіля за допомогою GPS-приймача (опція)
-Вбудований кодовий іммобілайзер
-Багатозонова охорона (до 20 незалежних зон)
-Вбудований тризоновий багаторівневий акустичний датчик удару
-Вбудований тризоновий багаторівневий датчик нахилу
-Вбудований тризоновий багаторівневий датчик переміщення
-Тризоновий багаторівневий датчик руху (опція)
-Дистанційне регулювання та автоматичне коригування всіх датчиків
-Диференційоване вимкнення та включення датчиків впливу з брелока
-Диференційоване вимкнення та увімкнення датчиків за допомогою телефону
-Діагностика всіх датчиків та інтелектуальний захист від хибних спрацьовувань
-Програмування сигналів тривоги та оповіщення
-Турботаймер з автоматичним запуском
-Дистанційний запуск двигуна за допомогою телефону
-Автоматичний запуск двигуна при розряді штатного акумулятора
-Автоматичний запуск двигуна при зниженні або підвищенні температури
-Контроль запуску двигуна за тахометром, напругою та тиском масла
-Автоматичний електропідігрів SIM-карти та GSM-модуля
-Можливість прихованого прослуховування салону автомобіля
-Захист від насильницького викрадення з трьома способами активізації
-Програма імітації несправності двигуна
-Управління Ц.З. за допомогою запалювання, паркування та датчика переміщення
-Двохімпульсне управління центральним замком
-Дистанційне керування замком багажника
-Універсальна автоматична постановка на охорону
-Програмована затримка діагностики датчиків
-Сервісний режим роботи системи
-Режими «Пошук» та «Тривога»
-Функції «Комфорт» та «Світлова доріжка»
-Ввічлива підсвітка салону
-Універсальні роздільні входи для синхронізації системи з автомобілем
-Універсальні заборонні входи для синхронізації системи з автомобілем
-Програмована полярність та тип виходів «Габарити»
-Захист виходів «Габарити» і «Сірена» запобіжниками, що самовідновлюються.
-Захист усіх слаботочних виходів запобіжниками, що самовідновлюються.
-Універсальні блокування двигуна вбудованими зовнішніми НЗ та НР реле
-Пам'ять спрацьовувань системи за період охорони
-Можливість перевизначення силових та слаботочних виходів
-Енергонезалежна пам'ять поточного стану та всіх налаштувань системи
-Кількість входів 21 із них універсальних входів 7
-Кількість виходів 16 із них універсальних виходів 9
-Готовність роботи системи з послугою МАГНУМ КОНЕКТ.
Комплектація:
Основні технічні характеристики
Напруга живлення приймально-процесорного модуля | 9 ... 18 В |
Діапазон робочих температур процесорного модуля та брелоків | - 40 .. + 85 ° С |
Максимально допустимий струм навантаження виходу – сирена | ЗА |
Максимально допустимий струм навантаження. | 2x8 A |
Максимально допустимий струм навантаження універсальні виходи 2-9 | 300 мA |
Максимально допустимий струм вивантаження навантаження Закр.Ц.З. та Відкр.Ц.З | 300 мА |
Струм, що споживається системою в черговому режимі, не більше | 15 мА |
Максимальний струм електропідігріву SIM картки при -40С, не більше | 20мА |
Основні технічні особливості 8 серії
Порівняльна таблиця характеристик 8-ої серії Magnum
Посібник з експлуатації сигналізації Magnum MH-840-01
*виробництво серійно до 2013 року
Посібник з експлуатації сигналізації Magnum MH-840 (d)
*виробляється серійно з 2013 року
Посібник з управління системою за допомогою GPRS Magnum (починаючи з d7)